Marketing czy zarządzanie?

Marketing studia licencjackie bądź magisterskie to kierunek wybrany przez sporą rzesze nowych studentów. bardzo często jest to również kierunek uzupełniający bądź wybierany jako drugi przez studentów zarządzania. Nie ma oczywiście w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że marketing i zarządzanie są blisko ze sobą związane.

Wiele przedmiotów prowadzonych w toku studiów wręcz sie powtarza bądź powiela, do tego stopnia, że studenci którzy pierw studiowali jeden z kierunków, próbują porozumieć się z wykładowcami, by oceny z przedmiotów które już uzyskali np. w ramach marketingu, by zostały im przepisane bez konieczności uczestniczenia w zajęciach bądź egzaminach do indeksu na kierunku zarządzania. Kilka lat temu był także taki okres kiedy owe dwa kierunku, marketing i zarządzanie były jednością. Mianowicie, na studiach prowadzony był jeden kierunek: „marketing i zarządzanie” i spora ilość studentów spod takiego wykształcenia wyszła do pracy.

Kraków studia oferują praktyczne podejście do oferowanej przez siebie oferty edukacyjnej. Po otrzymaniu tytułu licencjata i magistra z kolei, na ten przykład w ramach kierunku marketingu, zawsze można było pójść stopień wyżej. Tutaj już bierzemy pod uwagę albo wieloletnie studia doktoranckie, albo np. taki kierunek jak coaching studia podyplomowe. W ramach owych studiów podyplomowych dostępnych jest także sporo innych kierunków – warto zapoznać się ze szczegółową ofertą Wyższej Szkoły Zarządzania i bankowości.